Language selection: Change language to Greek Change language to English
Call center: (+30) 210 9216304    

Tips για τους νέους συνεργάτες

Share this
ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ ANSA car rental

1. Πάρτε απάνω σας την πώληση..
2. Κερδίστε την εμπιστοσύνη του πελάτη με απλές κινήσεις, χαμόγελο, εξυπηρέτηση και καλή γνώση του αντικειμένου..
3. Μελετήστε την ΝΕΑ ΜΠΡΟΣΟΥΡΑ της ANSA με τους τύπους των αυτοκινήτων και τις τιμές ανάλογα με την εποχή. Κάντε " like" στα αυτοκίνητα που σας αρέσουν..
4. Μην διστάσετε στο ελεύθερο χρόνο σας να επισκεφθείτε την έδρα μας να μας γνωρίσετε και να σας μεταβιβάσουμε μικρά μυστικά της δουλειάς μας/πώλησης (ενοικίαση αυτοκινήτων). Δείτε κάποια από τα αυτοκίνητα που σας αρέσουν. θα χαρούμε πολύ..
5. Σκεφτείτε ότι και σεις προσωπικά έχετε τους ανταγωνιστές σας, και ότι πρέπει να προωθήσετε τα συμφέροντα σας και ότι πρέπει να κάνετε την διαφορά ή οποία δεν είναι πάντοτε οικονομική..
6. Ενεργήστε για λογαριασμό του πελάτη και ασχοληθείτε με ότι περνάει από το χέρι σας.. επαναλαμβάνουμε και πάλι πάρτε πάνω σας την πώληση..
7. Ξεκαθαρίστε κάπως τις ενέργειες της εξυπηρέτησης/πώλησης/εξυπηρέτησης.. Εμείς εδώ κάνουμε μια θεωρητική προσπάθεια διαχωρισμού /δειγματισμό όχι υπόδειξη γιατί ο κάθε ένας έχει το τρόπο του. Λέμε λοιπόν : ανθρώπινη και επαγγελματική πλευρά της πώλησης.. όχι βέβαια με απόλυτα ορατά σύνορα.. Επιθυμητό μίγμα 50/50

Η ανθρώπινη πλευρά ..

1. Αξιολογήστε τις πληροφορίες που έχετε για τους τύπους των πελατών που έρχεστε σε επαφή στην βάρδια σας. (προετοιμασία)..
2. Φρεσκάρετε τις γνώσεις σας γύρω από το αντικείμενο..
3. Ψυχολογήστε / αξιολογήστε / χαμογελάστε / εξυπηρετήστε σωστά / βρείτε το σωστό timing (κλείστε ραντεβού) την κατάλληλη στιγμή να παρουσιάστε τις προτάσεις σας ως ευκαιρίες για τον πελάτη χωρίς να είστε πιεστικός ωστόσο όμως πιστικός. Για αυτό το σκοπό αξιοποιήστε τις περιηγητικές ή business εμπειρίες σας. Κατηγοριοποιήστε της γεωγραφικά, πολιτιστικά, ρομαντικά, γαστρονομικά, οδικά, αρχαιολογικά, κλιματολογικά, ή ό,τι άλλο εσείς σκεφτείτε καλλίτερο..
4. Βελτιώνετε την προετοιμασία σας συνεχώς..
5. Να είστε ευχάριστοι και πάντα με χαμόγελο..

Η επαγγελματική πλευρά:

1. Κάντε μία μικρή δαπάνη προκειμένου να προωθείστε τις πωλήσεις σας, βελτιώστε τα τεχνικά μέσα που διαθέτετε: stand, στυλό, χάρτη, μολύβι, οθόνη, τάμπλετ.. Ενα stand δεν είναι υποχρεωτικό να είναι οπτικά ορατό.. μπορεί να βρίσκεται και μέσα στο ..μυαλό σας! Προετοιμάστε σε θέση "μάχης" τα εργαλεία σας (καταλόγους) στο μυαλό σας σταθερά..
2. Συμβουλευτείτε φιλικά προς αυτό το σκοπό websites όπως:
3. https://www.rome2rio.com
4. https://www.routeperfect.com
5. https://www.google.gr/maps?hl=en
6. http://blog.ansa.gr/en_US/blog.html
7. Κάντε μία μικρή προεργασία προ-προτάσεων, καταστρώσετε κάποιο σχέδιο tailor made, τον προσωπικό σας οδηγό με αντικείμενα τα ειδικά προϊόντα πωλήσεων που εσείς θεωρείτε ότι πρέπει (συμφέρει) να προωθήσετε. Θα μπορούσατε αυτό να το κάνετε για ένα ή περισσότερα. Ένα mini marketing -mix σχέδιο δεν θα ήταν άσχημο.
8. Να έχετε ένα ειδικό file αφιερωμένο στο αντικείμενο με τους αριθμούς των τηλεφώνων σε μεγέθυνση, με μόνιμα μια ανοιχτή μια μπροσούρα, ένα οδικό χάρτη Αττικής και Ελλάδος, με σημειώσεις, άρθρα από εφημερίδες - κατά προτίμηση ξενόγλωσσα - για προτεινόμενα/αγαπημένα μέρη. Αυτό δεν σημαίνει ότι επιχειρείτε να καλύψετε με χαρτί τις πληροφοριακές ανάγκες του πελάτη που τις παρέχει άπλετα το ιντερνέτ αλλά δείχνετε οργανωμένοι , με στόχους εμφανείς και θέληση για εξυπηρέτηση/πώληση/επιτυχία..
9. Βεβαιώνεστε ότι ο πελάτης έχει μελετήσει τις γενικές οδηγίες και εν συντομία εσείς επαναλαμβάνετε τις πιο σημαντικές από αυτές (*)
10. Μάθετε πόσες μέρες επιθυμεί ο πελάτης να ενοικιάσει το αυτοκίνητο..
11. Μάθετε πού επιθυμεί να ταξιδέψει ο πελάτης (εντός ή εκτός πόλης)..
12. Μάθετε πόσα χιλιόμετρα περίπου θέλει να διανύσει ο πελάτης..
13. Μάθετε αν έχει κάποια επιθυμία για τον τύπο/κατηγορία του αυτοκινήτου, εξοπλισμό, παρελκόμενα..
14. Επικοινωνήστε με την ANSA για διαθεσιμότητα του οχήματος ή παρομοίου..
15. Κάντε την πρότασή σας αφού είστε βέβαιοι 100% για το αυτοκίνητο. Παρουσιάστε το προϊόν, τα οφέλη που θα έχει ο πελάτης από αυτό και την αξία της ενοικίασης. Η πώληση μπορεί να κλείσει αφού καταλάβετε ότι ο πελάτης σας δίνει το ΟΚ για τις παρακάτω λεπτομέρειες..
16. Κανονίστε τις διαδικαστικές λεπτομέρειες, ώρα παραλαβής παράδοσης, ξενοδοχείο, αεροδρόμιο, λιμάνι, παρκινγκ, κλειδιά, με ακρίβεια και σιγουριά..
17. Ανταλλάξτε τηλέφωνα επικοινωνίας κινητά με τον πελάτη και με όποιο άλλο μεσολαβητή..
18. Σημείωση (πολλές φορές τα περισσότερα από τα ανωτέρω τα αναλαμβάνει ο ίδιος ο πελάτης και μετά από μια σύντομη επικοινωνία με τον προμηθευτή αποφασίζει να νοικιάσει ή όχι). Εσείς δεν έχετε παρά να διαλέξετε το βάθος και την ποιότητα της διαμεσολάβησης που είναι δυνατόν να παράσχετε..
19. Θυμηθείτε: Η Αnsa παραδίδει και παραλαμβάνει το αυτοκίνητο εκεί που θέλετε. Δίπλωμα πριν από 2 χρόνια. Min. ηλικία 23 χρόνια. Aντικατάσταση αυτοκινήτου σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος. Ασφάλεια κλοπής. Απαλλαγή σε περίπτωση ατυχήματος μετά από εγγύηση μέσω πιστωτικής κάρτας ή μετρητών ανάλογα με το τύπο του αυτοκινήτου. Παιδικό κάθισμα ναι. Δεύτερος οδηγός χωρίς επί πλέον χρέωση. Μικτή Ασφάλεια (CDW- με ανάλογη απαλλαγή). Οδική βοήθεια σε όλη τη διαδρομή. Χάρτης, GPS on request.
20. GPS 5 ευρώ ημερησίως. .
21. Παράδοση λιμάνι ή αεροδρόμιο ή σημείο επιθυμίας, όλες τις ώρες με έξτρα χρέωση 35 ευρώ..
22. Επιβατηγά Van μέχρι 9 ατόμων με αποσκευές , one way trip με οδηγό από/προς αεροδρόμιο ή λιμάνι 110 ευρώ με τους φόρους..

ΕυΧαΡιστούμε για την συνεργασία και Καλή επιτυχία στο έργο σας

Share this page

Share this